پروژه های کلان فاوا

فرتاک دستاورد سفری به قدمت چندین دهه در اکوسیستم فناوری و نوآوری و مشخصا در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. بنیانگذاران آن بیش از سه دهه فراز و نشیب‌های کشور در حوزه فاوا را از ابعاد مختلف قانون گذاری، پیمانکاری، کارفرمایی، تحقیقاتی و آموزشی تجربه کرده‌اند و اکنون با بهره گیری از تجربه بدست آمده و شبکه سازی در سطوح مختلف از جمله سرمایه انسانی متخصص، شرکت‌های همکار داخلی و بین المللی، مراکز علمی و نیز جلب اعتماد بخش‌های مختلف دولت، فرصت تعریف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه فاوا را مهیا نموده‌اند.
فرتاک در چارچوب قوانین و مقررات کشور با بهره گیری از شبکه تعاملی خود از یکسو برای تعریف یا اخذ پروژه های دولتی و غیردولتی اقدام می نمایند و از سوی دیگر با استفاده از سایر ظرفیت های حقیقی و حقوقی متخصص نسبت به اجرای پروژه های اخذ شده اقدام می نماید.

پروژه های کلان فاوا

پروژه های فرتاک

پروژه ارسال پیامک مکان محور
پروژه ارسال پیامک مکان محور

کارفرما:

ایرانسل ایرانسل

ارسال پیامک هوشمند مکان محور برای مشترکین ایرانسل به منظور ارائه خدمات نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای کسب و کارها. این سرویس پیشتر بدون بهره مندی از ویژگی هوشمندی مکانی و زمانی توسط برخی از عوامل فروش پیامک انبوه توزیع شده است، اما فرتاک با استفاده از ترکیب چند فناوری در کنار هوش مصنوعی، سرویس هوشمند و بسیار دقیق پیامک مکان محور را ارائه مینماید.